Wyszukiwarka
WYSZUKIWARKA jest narzędziem umożliwiającym samodzielne przeszukiwanie i przeglądanie ogłoszeń przetargowych na stronie serwisu przetargi w ramach zdefiniowanego filtru.
Używając WYSZUKIWARKI bazującej na najobszerniejszym zbiorze ogłoszeń przetargowych każdy użytkownik ma możliwość szybkiego i prostego dotarcia do tych najbardziej interesujących.
Precyzja działania wyszukiwarki wynika z możliwości zdefiniowania kryteriów wyszukiwania w obrębie kilku wymiarów: zakresu terytorialnego, stanu ogłoszenia, numeru ogłoszenia, rodzaju ogłoszenia, daty publikacji, podmiotu przetargu, słów kluczowych, przedmiotu przetargu, specyfikacji załączników.
Filtry
Każdy zestaw kryteriów wyszukiwania, definiowanych przez użytkownika, jest zapisywany pod postacią FILTRA. Wyniki wyszukiwania opartego o określony filtr to ogłoszenia przetargów spełniające kryteria w nim zdefiniowane. Filtr umożliwia wielokrotne wyszukiwanie ogłoszeń w oparciu o te same kryteria bez konieczności każdorazowego ich definiowania.
Filtry zdefiniowane podczas uruchamiania usługi zapisane są jako filtry raportujące i służą do przesyłania pod wskazany adres e-mail ogłoszeń przetargowych, informacji o załącznikach i wynikach przetargów. Filtry raportujące służą do personalizacji serwisu, tzn. określają zbiór przetargów dostępny dla użytkownika. Abonament umożliwia utworzenie maksymalnie 3 filtrów raportujących, a na ich definicję można wykorzystać maksymalnie 12 branż. Dodatkowo można zapisać dowolną ilość filtrów wyszukujących, ułatwiających przeglądanie i grupowanie ofert na stronie internetowej.
Funkcjonalności związane z filtrami dostępne są dla użytkowników, którzy wykupili abonament.
Archiwum raportów
ARCHIWUM RAPORTÓW umożliwia dostęp do zbioru raportów e-mail wygenerowanych i przesłanych pocztą elektroniczną na adres podany przez użytkownika serwisu. Dzięki tej funkcjonalności przeglądanie zawartości raportu nie wymaga korzystania z klienta poczty elektronicznej. Dostęp do treści jest możliwy z poziomu przeglądarki internetowej. ARCHIWUM RAPORTÓW dostepne jest dla uzytkowników którzy wykupili abonament.
Schowek
Ideą SCHOWKA jest możliwość zapisywania wybranych ogłoszeń przetargowych i szybkiego do nich dostępu. Każde ogłoszenie przetargowe z poziomu jego szczegółów może zostać zapisane do schowka - zapamiętane. Ponowny dostęp do tych ogłoszeń jest możliwy bez konieczności używania wyszukiwarki. Przeglądanie tak zapamiętanych ogłoszeń sprowadza się do skorzystania z zakładki SCHOWEK gdzie znajduje się ich lista. Wybór dowolnego z nich prowadzi bezpośrednio do szczegółów ogłoszenia. SCHOWEK dostępny jest dla użytkowników którzy wykupili abonament.
Moje konto
MOJE KONTO prezentuje dane na temat usługi i aktualnie zalogowanego użytkownika. Z tego poziomu użytkownik może sprawdzić rodzaj usługi z jakiej korzysta, okres, na jaki usługa została wykupiona oraz aktualność swoich danych adresowych. MOJE KONTO dostępne jest dla użytkowników którzy wykupili abonament.
Raporty online
Raporty online to funkcjonalność, która umożliwia śledzenie postępu prac nad raportem z dnia bieżącego. Użytkownik, zamiast czekać do czasu otrzymania raportu, może w dowolnej chwili podglądać efekty pracy nad nim i na bieżąco śledzić wprowadzane przetargi. Dzięki "Raportowi online" interesujące przetargi można przeglądać z 1 dniowym wyprzedzeniem w stosunku do tradycyjnego korzystania z Raportów e-mail.